• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English

بررسی مقایسه ای جایگاه علوم انسانی در برنامه درسی اگزیستنسیالیستی و اسلامی

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

  • مریم تقوی
  • ابوالفضل غفاری

فصلنامه علمی پژوهشی قبسات
دوره 17، شماره 65 - شماره پیاپی 65
آبان 1391
صفحه 139-170

فایل ها

  • XML
  • اصل مقاله 260.68 K

اشتراک گذاری

ارجاع به این مقاله

  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER

آمار

  • تعداد مشاهده مقاله: 310
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 276

APA

تقوی, مریم, & غفاری, ابوالفضل. (1395). بررسی مقایسه ای جایگاه علوم انسانی در برنامه درسی اگزیستنسیالیستی و اسلامی. فصلنامه علمی پژوهشی قبسات, 17(65), 139-170.

MLA

مریم تقوی; ابوالفضل غفاری. "بررسی مقایسه ای جایگاه علوم انسانی در برنامه درسی اگزیستنسیالیستی و اسلامی". فصلنامه علمی پژوهشی قبسات, 17, 65, 1395, 139-170.

HARVARD

تقوی, مریم, غفاری, ابوالفضل. (1395). 'بررسی مقایسه ای جایگاه علوم انسانی در برنامه درسی اگزیستنسیالیستی و اسلامی', فصلنامه علمی پژوهشی قبسات, 17(65), pp. 139-170.

VANCOUVER

تقوی, مریم, غفاری, ابوالفضل. بررسی مقایسه ای جایگاه علوم انسانی در برنامه درسی اگزیستنسیالیستی و اسلامی. فصلنامه علمی پژوهشی قبسات, 1395; 17(65): 139-170.

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • ©